סיבוב של מודו באנגלית, והערה לסדר

בעוד כל העולם, כולל בישראל, עוסק במה שיש לאפל לומר ו/או לעשות בקשר למחדל ה-iPhone 4 שלה, בקצה החדשות הסלולאריות אפשר היה גם למצוא ידיעות על כך שמודו (Modu) חתמה על הסכם עם אתר/חברת גאדג'טים אנגלית בשם Purleygadgets כדי להפיץ את הטלפון של החברה, עם המעטפות שלו לאנגלים. מדובר עדיין בטלפון הראשון של החברה ולא בזה שמציע מסך מגע, ומעניין יהיה לראות אם החיבור הזה, בשוק שבהחלט אוהב גאדג'טים, ירים את החברה מעלה.

 

אני חייב להודות שאף פעם לא נגעתי במכשיר מודו, וכל מה שאני יודע על המכשיר הזה והמעטפות שלו הוא מכתבות, סקירות, דיבורים וגם בגלל שראיתי אותו פה ושם על איזשהו מדף בחנות כזו או אחרת.

מכיוון שכך, אין לי שום דעה מקצועית עליו, לא עליו ולא על המעטפות שלו, או ה-Jackets. ולמרות שהוא "מארץ הקודש", אני גם לא חושב שיש לי אינטרס מיוחד לקדם את המוצר הזה, הרי בסך מדובר, אם אתם עדיין זוכרים, במיזם של אחד האנשים היותר מוצלחים בתולדות הייטק הישראלי, דב מורן. כששלחו כמה יחידות לניסוי בסלקום, אפילו לא התעניינתי בו, בעיקר שכבר אז התחילו דיבורי "חכו לדור השני של הטלפון שלנו, תראו עד כמה הוא יהיה מתקדם".

אז הפעם כן הלכתי לבדוק. למקום הברור. באתר שלהם, בעיקר שבבלוג שלהם הם מתגאים כל כך באתר החדש שלהם שהוא בעצם מעין קטלוג ענק. אז את האמת, קצת התבאסתי, קודם כל הוא לא תמיד עבד לי טוב בכל מיני דפדפנים, וכשכבר הגעתי לטלפון עצמו חוץ מקצת מידע שיווקי לא מצאתי פרטים טכנולוגיים אמיתיים. סודי… לא על ה-Modu 1 ולא על ה-Modu T… וחבל.

ולא שיש לי בעיה עם זה שהוא יצליח, שיהיה בריא, אבל מאתר שמוכר מוצר טכנולוגי אני מצפה לקצת יותר. אני בכל אופן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *