פלאפון תרדו לי כבר גם מהווריד וגם מהעורק, ונא להפסיק עם תרגילים עלובים

אני מבין ויודע שחברות הטלפון הסלולארי לחוצות היום יותר מתמיד על לקוחות חדשים. מה לעשות, המאגר של המשתמשים הפנויים הולך ונעלם, וקצב הגידול הרצוי גדול בהרבה מקצב הריבוי של האוכלוסייה ובטח של זו שמחזיקה ביד טלפון כדי לבצע שיחות. עם זאת, מה אני עובר באופן אישי לאחרונה עם פלאפון ממש עובר את הגבול לדעתי. בתקופה האחרונה קיבלתי כבר יותר מדי שיחות מנציגי מכירות שלהם שמנסים להעביר אותי, או בעצם את מכשירי, מהרשת הסגולה לרשת הכחולה. היום כבר היה זה השיא.

בהתחלה עוד ניסיתי להיות נחמד ולהסביר מדוע אני לא מתכוון לעזוב את הרשת אליה אני מחובר עכשיו לטובת ה-GSM שמציעה לי פלאפון, אבל רמת הנחמדות הלכה וירדה ככל שההצקות גברו והבנתי שהתקשורת בין אנשי המכירות היא, בלשון המעטה, לא ממש מושלמת (אולי כבר תחליפו לעזאזל תוכנת CRM?) והתחלתי להרגיש שהחברה הזו פשוט מציקה לי. אתמול אחר הצהריים קיבלתי שיחה לסמסונג שלי מעוד אשת מכירות, והפעם הייתי פחות נחמד, ואחרי שלוש דקות בערך פחות או יותר קטעתי את השיחה.

אבל כנראה שלא מספיק… ועוד מצאו להם יום, ביום הולדת שלי… ב-16:06 מצלצל הנייד שלי ועל הצג מספר של פלאפון. “הלו, הלו, הלו…” התנתקה השיחה. אחרי כמה שניות, שוב, צלצול והשיחה התנתקה. המספר משום מה נראה לי מוכר משהו, ומכיוון שחשבתי שמדובר במישהו שיש לי עמו יחסי עבודה, התקשרתי בחזרה. איזו טעות. ענה לי ב-16:07 בחור בשם לביא, לפחות הוא הזדהה כך. התברר שגם הבחור הלה הוא מאנשי המכירות של פלאפון, ולא מספיק שאתמול אמרתי שוב לא, כנראה הוא חשב שהוא כן יצליח לשכנע אותי. בין לבין ובין צעקותיי שיפסיקו כבר להתקשר אלי הוא עוד הספיק לשאול אותי אם הוא יכול לשאול אותי משהו אישי… ברור, הרי אנחנו חברים מאז ומתמיד.

בסופו של דבר הבהרתי לו באופן חד משמעי שאין לי שום כוונה לעבור, והסיבות שלי שמורות עימי (הלו סלקום, להירגע… זה בינתיים). אחת מהן מאוד פשוטה: יש לי מכשיר ברשת פלאפון עלוב ומקולקל שדחף לי איש מכירות לפני מספר שנים ומהרגע הראשון לא הייתי מרוצה ממנו. עקב כך אני כמעט ואיני משתמש בו… ואם כן בסכומים עלובים. אף אחד בחברה לא חשב לבדוק מדוע אני לא מדבר בטלפון הזה, ומה הסיבה ואף אחד לא חשב להציע לי שדרוג לטלפון אחר שאולי יגרום לי כן לדבר ב-GSM, אבל בטלפון של חברות אחרות הם חושקים, מה זה חושקים.

הבהרתי לאותו לביא שעליו לומר למנהלים שלו שימחקו אותי באופן מיידי מהרשימות שלי כי אין לי רצון לקבל פניות מסחריות נוספות מפלאפון, בטח שלא באמצעות הטלפון ובפוסט הזה אני גם מודיע על כך רשמית: בפעם הבאה שזה יקרה אני מתכוון לפנות לבית המשפט לתביעות קטנות ולקחת מפלאפון כסף, יא מציקים חסרי בושה. החוצפן, דרך אגב, טען שאני התקשרתי אליו ולא הוא פנה אלי. ובכן לביא, אני מקווה שאם יהיה ונגיע לבית המשפט תבוא ותטען זאת בפני השופט/ת. הלוואי שתראה קבל עם ועדה את התרגיל העלוב בו השתמשת. אני בטוח שהיושב/ת בכסא הדין ישמחו לשמוע זאת מפיך.

עוד משהו שכדאי לקרוא >  סיפור אהבה: בנק לאומי והמדיה החברתית

אז ככה: 5.11, 16:06, מספר טלפון 050-8473899, לביא… קדימה פלאפון… מייק מיי די!

5 תגובות

  1. שלא תחשוב – אני בחתונה קתולית עם פלאפון,מרצון, באם ארצה היום לעזוב, יזזכו שם בכמה אלפי שקלים נכבדים ביותר.
    אני כבר שנה ויותר פשוט עברתי לקלל, כן לקלל, את אנשי המכירות של המתחרות ובראשם הסגולים, בתקווה שזה יימנע מהם להטרידני, נדה ! השיחה השבועית ממשיכה להגיע!
    לפני כשנתיים, הסכמתי להפגש עם איש שיווק מהחברה המתחרה לאחר לחצים כבדים. הרי איך השיטה עובדת, טלמרקטינג מלחיץ וקובע לך פגישה עם איש מכירות. איש המכירות שהגיע לפגישה, בעצם הגיעו שניים, התייחס אלי בזלזול גמור לאחר שווידא כי אני לא מייצג אירגון בסדר גודל של מינימום מייקרוסופט ישראל.
    כהרגלי הפגישה נערכה בבית קפה שאני יושב שם קבוע וכרגיל הזמנתים לכוס קפה ועוגה אבל שלא כרגיל הפעם קמתי ועזבתי את המקום לאחר שתאמתי עם הבעלים שיידאג לחייב אותם על ששתו ואכלו 😈 😛

  2. לקוח יקר שלום,
    חברת פלאפון קשובה ללקוחותיה גם ברשת.
    נודה לך באם תוכל ליצור עימנו קשר בכתובת דואר [email protected]

    על מנת שנוכל לטפל בפנייתך בהקדם האפשרי, נא ציין את נושא פנייתך, מספר פלאפון מדובר ופרטים ליצירת קשר.
    בברכה,
    פניות הציבור, פלאפון.

  3. זה אמיתי, באמת צריך לבדוק את זה.. בטח רובוט שמנטר את הרשת, כי אם כן, כנראה שהם היו מבינים שזה לא תלונה לפניות הציבור…

  4. לעזאזל עם הפלאפון האלה לגמרי , חברה כל כך מסריחה, מה זה מסריחה שבחיים אני לא יתקרב אליה, רואים שהם עובדים בשיטת הצפת טלפונים בלבד, הם מתקשרים לכל מי שהם רק יכולים ולא משנה כמה פעמים שאמרתי להם שאני לא מעוניין, בדיוק כמו הראשון שכתב כאן, הם ממשיכים ומתקשרים.
    גם אני וגם לביא ביקשנו ולדעתנו זה נורמלי, שפשוט ימחקו את מספר הטלפון שלנו ולא יתקשרו יותר, אבל לא הם מציקים ואפילו נציגים חוצפנים, שמנתקים לך את הפלאפון בפרצוף.
    חברה שמתנהלת כמו זבל, מכשירה את העובדים שלה לעבודה בשוק ועוד נותנים להם לעשות טלמרקטינג.
    תמיד הנציג מתקשר אלי ואומר “שלום אני רואה שאתה לקוח עסקי של סלקום, רציתי להציע לך הצעה מאוד מעניינת…” – יא מפגרים אני כבר שנה וחצי באורנג’ , על ניוד מספרים שמעתם? , אה סליחה אתם לא מצליחים להעביר אליכם לקוחות, אלא הם רק עוזבים אותכם.
    פלאפון, אני יתן לכם טיפ – במקום להתקשר אלי כל יום , מספר נציגים ביום, שזה כבר מטמטם ודורש טביעה משפטית נגדכם, היות ואין לכם כסף להקים מאגר טלפונים נורמלי, במקום לשלוח את הנציגים שלכם לספר טלפונים אינטרנט וכו’, אני מוכן שתתקשרו אלי פעם בחצי שנה ואני אגיד לכם “אתם חברה מסריחה סבלתי מכם מספיק , תודה על ההצעה ” וזהו נגמור עניין אתם באמת חושבים שאם תתקשרו כל יום כמה פעמים ביום , זה יעזור לכם? אתם חושבים שעליתם על שיטה גאונית להשקיע בנציגים שיטלפנו וינסו להציל את החברה מאשר להשקיע בשרות. פלאפון חברה מסריחה שכמותך , יש לי גם עסק לנהל ואני כל שניה צריך לענות לשיחות המפגרות שלכם, יאללה צאו לנו מהוורידים , gsm היה כאן עוד לפני שאתם התחלתם איתו, תסגרו ת’בסטה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.