גולן טלקום מציגה: הכתיבה בדף הפייסבוק שלנו עוזרת

בגולן טלקום (Golan Telecom) יש כיום למעלה מ-257,000 משתמשים, כך הודיע מנכ"ל החברה מיכאל גולן אתמול. מי שעוקב קצת גם אחרי הבלוג הפרטי שלי, יודע שאני אחד מאלה שהצטרף לחברה לאחרונה, אחרי 20 שנה "מרתקות" בסלקום (Cellcom).

אז נכנסתי לאתר הברור למדי, בחרתי את התוכנית שרציתי בקלות, מילאתי את הפרטים, ואחרי שלושה ימי עסקים הגיע המיקרו-סים חדש. בדיוק החלפתי את הטלפון שלי לטלפון חדש – הלו Galaxy S4 – כך שכל ההתחלות החדשות התרחשו ביחד. אחר הצהריים, בדיוק כמו שהבטיחו, כבר הייתי מחובר לרשת החדשה שלי. שלום סלקום, היה ממש לא נחמד, אין סיכוי שנתראה בקרוב. שלום עולם חדש.

אבל אז גיליתי שכמו תמיד אין טוב בלי רע. משום מה לא הצלחתי להתקשר למספר אחד ספציפי. לקבל ממנו שיחות קיבלתי, להתקשר אליו לא הצלחתי.

אין בעיה. כתוב וברור שיכולות להיות בעיות בעת מעבר מספק שירותים אחד לאחר. אז התקשרתי לתמיכה. והתקשרתי שוב, ושוב, ושוב. אין תשובה. עובר את ההודעה "לקוח נכבד, ייתכן שבסיום הטיפול תתבקש לענות על שאלון קצר", וזהו.

מה עושים בימים אלו? אם פעם היינו הולכים ודופקים על השולחן, ובמקרים קיצוניים גם מאיימים להפוך אותו, בעידן המודרני ניגשים לפייסבוק ומוצאים את הדף. התלוננתי, בצורה הבאה אפילו בעדינות מה:

"הנכם מועברים לנציג שירות"… ובראש יכול להתנגן כל שיר, לדוגמה: איזו מן שלווה ולא שומעים אף אחד, איזו מן שלווה מעצבנת ואף אחד לא עונה, אבל הקו נשאר פתוח…

אחר כך גיליתי שיש גם יישום לשליחת הודעות על תקלות. אז מילאתי את הטופס במדויק ושלחתי.

למחרת בבוקר טלפון. מגולן טלקום. יפה, אמרתי בלבי, חוזרים יחסית מהר. כן, רק שם חשבתי לרגע שחזרו בגלל הטופס טעיתי. חזרו בגלל הטענות. "לא יכול להיות", יכול, "טוב אולי הייתה בעיה בקו"… אה אז יכול להיות. ומה עם הטופס? "איזה טופס"? שמילאתי. "אני לא רואה כלום". אז הסברתי לה. "מיד אטפל", ואכן טופל, ומהר, ואפילו חזרה לוודא שהכל בסדר. נהדר. למי אכפת הטופס אם הכתיבה בדף פייסבוק עוזרת?

רק שאתמול בלילה פתאום צצה לי הודעה בתיבת הדואר:

שלום רב
פנייתך בנושא תקלה בקבלה ו/או הוצאת שיחות טופלה.
אם עדיין קיימת בעיה מלא שוב את הטופס: דיווח תקלות עם תיאור מפורט יותר של הבעיה ונשמח לבדוק שוב את פנייתך.
ניתן גם לפנות למוקד שירות הלקוחות הטלפוני שלנו ב- *0058
אנו מתנצלים על העיכוב והתקלות בהם נתקלת במהלך הצטרפותך לגולן טלקום. לידיעתך, אנו משקיעים בימים אלה משאבים נכבדים בשיפור השירות ומשוכנעים כי בקרוב נעניק חווית שירות טובה יותר.
תודה על הסבלנות.
בזכות היענותך מהפכת התקשורת מתרחשת!

בברכה,
גולן טלקום

רגע, איזו פנייה? הרי לא מצאו פנייה? או שהיא הגיעה מאוחר יותר, דרך מישהו אחר, זה לא אותו גוף? יש גוף שמטפל בפניות ככה וגוף שמטפל בפניות ככה?

נו, טוב. חברה חדשה. ואחרי שטופחים לי על האגו ואומרים "שבזכותי מהפכת התקשורת מתרחשת", אני מוכן לבלוע גם את הצפרדע הזו.

אבל בכל זאת, כשחברה בונה את כל מערך הטיפול שלה על טלפונים ואינטרנט, אז שלפחות זה יתקתק כבר מהרגע הראשון כמו שצריך?

תודה מראש. לקוח חדש שמקווה להיות מאושר כי הוא כבר סבל מספיק.

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *