אמת פרסומית בחיפוש מפות

לאחרונה שמתי לב שבמחשב הנייד שלי אני יותר ויותר משתמש ב-Internet Explorer כדפדפן ברירת המחדל שלי., למרות שהתקנתי גם את שני מתחריו העיקריים. זה קרה אחרי ששדרגתי לחלונות 8.1 והתחלתי לעבוד קודם כל עם שיש לי מתחת לידיים, וזה כמובן גרסה 11 של הדפדפן המושמץ.

אבל זו לא הסיבה בגללה התיישבתי לכתוב את הפוסט הזה.

כתוצר נלווה, וממש בלי לשים לב יותר מדי, התחלתי גם להשתמש בחיפוש ברירת המחדל של המערכת כולה, ולא רק של הדפדפן, וזהו בינג (bing) כמובן. אני לא יכול לומר לכם על החיפוש יותר מדי, רק מעבר לכך שהוא מספק אותי כי העובדה היא שאיני טורח לעבור להשתמש במנוע חיפוש אחר, אבל בהרגשה האישית שלי התוצאות מופיעות במהירות מדהימה, כמעט מייד עם הלחיצה על Enter בסוף כתיבת נושא החיפוש.

ולגבי הדיוק של תוצאות החיפוש? אני אף פעם לא זוכר את כתובת של מפות גוגל (Google Maps). דפקט מוטמע או מולד, לא יודע, אבל כזה. אז כתבתי בחיפוש maps ותוך כדי הלחיצה על Enter עוד הספקתי לומר לעצמי 'אופס…', אבל אד כבר הופיע דף התוצאות.

 

גם בבינג יודעים באילו מפות משתמשים הגולשים
גם בבינג יודעים באילו מפות משתמשים הגולשים

מסקנות? אני משאיר את זה לאנשים שיותר מומחים ממני בשוק החיפוש. אני מבחינתי רק נותן חיזוק למיקרוסופט שלא שינתה, לפחות במקרה החיפוש הזה, את התוצאות האורגניות הלא כל כך מחמיאות לה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *