בגוגל מוכרים מערכת הפעלה בפנים (של שעונים)

watchesשלום גוגל (Google), מה שלום מערכת ההפעלה שלכם? אתם צודקים, אני כמובן צריך לדייק, הרי כבר יש לכם כל כך הרבה. אני מתכוון הפעם ל-Android Wear. כן, מערכת ההפעלה לשעונים חכמים. אם אני לא טועה, היא אמורה להיות זאת ששולטת היום בשוק של המכשירים שאומרים לנו שהמכירות שלהם הולכות להתפוצץ השנה.

למה אני שואל? כי האמת אני קצת מודאג. מזה יומיים פחות או יותר מאז קראתי את הפוסט של פנג יואן שו, מנהל שיווק המוצרים של Android Wear בבלוג הרשמי של אנדרואיד (Android). למה אני מודאג, אולי יותר נכון לומר נבוך? כי בזבזתם זמן כדי לקדם 17 'פני שעונים' מרחבי העולם, כלשונכם. כן, תדעו שיש כבר יותר מ-1,500 'פנים' להורדה לכל "צורה של שעון ולכל מצב רוח".

ואני שואל, ככה אתם מוכרים לנו את Android Wear? בתמונות יפות של מחוגים שזזים? זה הדבר הכי חשוב שיש במערכת ההפעלה הזו,היכולת להציג 'פנים'? זה מה שעושה אותה כל כך מיוחדת וכל כך כדאית לשימוש? כלומר, יצרניות השעונים יושבות ואומרות לעצמן בזמן התכנון, אנחנו הולכים על Android Wear כי יש כזה היצע של פנים לשעונים שלהם? כנראה שלא. כנראה שבוחרים את מערכת ההפעלה שלכם בגלל סיבות קצת יותר רציניות כמו התאמה לטלפונים, יכולת להריץ אפליקציות כאלה או אחרות ועוד כל מיני פרמטרים חשובים כמו חוויית שימוש וכדומה. אתם יודעים מה? אני גם בטוח שהלקוחות לא רוכשים את השעונים בגלל שיש 'פנים' ב-Google Play כזה או אחר, ולא משנה כמה הם מעניינים, יפים מושכים. אופס, כמעט שכחתי, ומסחריים.

כן, מסחריים. אם תבדקו את התמונות של כל 17 הפנים החדשות שמוצגות בפוסט תגלו שכמעט כולם, להוציא אולי צמד, מסחריים באופן מובהק לחלוטין. פרסומות לכל דבר ועניין, ואת זה גוגל מקדמת. מישהו שמע צליל של מטבעות?

ואם כבר אנחנו מתעסקים ב-'פנים' הללו. אני חושב שכולם מסכימים שבעברית זה פשוט נשמע לא מתאים, שלא לומר נורא. עוד תרגום מילולי ישיר מאנגלית שלא ממש מתאים לנו. אבל מה זה למעשה אם לא רקע של מסך נעילה? נכון? וכשמבינים שזה בסך הכל רקע של מסך נעילה, זה עושה את הפוסט הזה של יואן שו לעוד יותר מביך. תארו לעצמכם שהיו אומרים לכם בואו לשדרג בטלפון שלכם לאנדרואיד 5.1 כי יש לנו אחלה רקעים למסך הנעילה עבור הגרסה הזו של מערכת ההפעלה? נשמע מגוחך, נכון?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *