אפל שוב מציגה: כוחו של מותג

אם היינו צריכים עוד הוכחה למה זה כוח של מותג, קיבלנו השבוע את ההוכחה הטובה ביותר בדמות הפיאסקו של פתיחת המשרדים הרשמיים של סניף אפל בישראל, אי שם בערבות הרצליה, ומה שליווה אותה מבחינת הכיסוי העיתונאי. מיטב כתבי ובלוגרי הביצה הגיעו לביקור במשרדים הריקים והעבירו לרשת, לעיתונים וגם לטלוויזיה תמונות של חדרים, כסאות ושולחנות ריקים אותם אמורים למלא בקרוב העובדים של הסניף המקומי, בשיוווק ובפיתוח, וזאת יום לפני שהתרחשה לה הפתיחה הרשמית.

במקביל התנהל לו פיאסקו נוסף שקשור לעניין: החיפוש אחר טים קוק, מנכ”ל החברה. הוא הגיע לפתיחה או לא הגיע (לא הגיע), הוא בא לבד כמה ימים קודם או עם בן זוגו לחיים (והאם זה אומר שנפתלי בנט הוזמן או לא?) והוא פשוט נהנה מהחיים קצת אחרי שנחת בשדה התעופה עם מטוסו הפרטי.

בקיצור ‘חגיגה’ שלא הייתה כל סיבה ולא הייה לה בסיס, להוציא העובדה שמדובר באפל שפותחת כאן משרדים, וזה הספיק להוציא את כולם מדעתם ‘העיתונאית’ ברמה שלא מביישת את חורשת השמועות שמלווה כל השקה של מכשיר חדש מבית אפל, במהלך שמסביר באופן יוצא מן הכלל, גם בגלל מקומיותו, עד כמה המותג של אפל חזק בכל פינה כנראה בעולם.

אני לא נכנס לשאלה מה היה צריך להתרחש בפועל, ומי כן נפל שולל ומי לא, כי זה לא ממש משנה בשורה התחתונה את העובדה שאנחנו עדיין נוהרים אחרי מותגים גדולים, ובכל תחום, כנראה, בחיינו.

 

פורסם כטור העורך בניוזלטר מספר 23 של TGspot. 

עוד משהו שכדאי לקרוא >  זקי רכיב מאמין במודל של רופרט מרדוק, הקהל לא ממש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.